Expand Cut Tags

No cut tags
tegomisa: (aiba-ken)
Title: Bizarre First Love
Pairing: Sakuraiba, of course.
Rating:
PG
Genre: AU, Romance, Angst
Word Count: 865
Note: Sorry for the grammatical errors! (^^;)v
Previous Part of The Story:
Bizarre
Bizarre Bath-Time
Bizarre Pain

Read more... )
tegomisa: (aiba-ken)
Title: Bizarre Pain
Pairing: Sakuraiba, of course.
Rating:
PG
Genre: AU, Fluff, Romance, a bit Angst
Word Count: 543
Note: Side story of Bizarre and Bizarre Bath-Time, just a slice of Sho and Ma-kun's life. Unbeta-ed. Sorry for the grammatical errors! (^^;)v
Read more... )
tegomisa: (aiba-ken)

Aiba Masaki no Rekomen 2013.07.19

a mail from ChariTnaniirokaukamayou-san (Okayama Prefecture, 14 y.o)

"Konaiba! recently i found a psychological-quiz that i want Aiba-kun to try. Firstly, try to definite the rest Arashi member in 4 seasons in Japan (Spring, Summer, Autumn, Winter). Please choose each member for each season based on your image toward them!"

Aiba’s answer:

Spring = Sakurai Sho

Summer = Ohno Satoshi

Autumn = Matsumoto Jun

Winter = Ninomiya Kazunari

The meaning of each season:

Spring: Person you’d like to marry in the future

Summer: Person that would be your bff

Autumn: Person that you’d never forget

Winter: Person that you’d like to try to date


OH MY SAKURAIBA HEART!!! >____< ♥♥♥♥♥

tegomisa: (Default)
Title: After School
Pairing: Sakuraiba
Rating: NC-17
Genre: Smut, PWP
Word Count: 1258
Note: Inspired by manga, "Mud" by Yamashita Tomoko, with some changes here and there. Unbeta-ed, sorry for the grammatical errors! (^^)v


"If only I could find something to fire me up...Then I'll stop having these sick fantasies. Maybe." )
tegomisa: (Default)
Title: Choco Fondue
Pairing: Sakuraiba, of course. XD
Rating: NC-17
Genre: Fluff, smut
Word Count: 1476

Note: this is my 1st time to write nc-thingy and it's unbeta-ed. sorry for the grammatical mistakes. (^^;)v
p.s.: based on a crazy convo with [livejournal.com profile] kazunyan83 and [livejournal.com profile] lovu_lovu_aiba on twitter, right after we read a tweet about Masaki's new house. or should we call it as Sakuraiba's new love-nest? fufufufufu~ 8DD


“Forget about the strawberry. Let’s have some fun.” )
tegomisa: (Default)
Title: Bizarre Bath-Time
Pairing: Sakuraiba
Genre: Fluff, Romance (?)
Rating: PG-13
Word Count: 775
Summary: Side story of Bizarre, just a slice of Sho and Ma-kun's life.
Note: Unbeta-ed. Sorry for the grammatical mistakes! (^^;)v


“….fine. You’ll do anything what I say, right?” )
tegomisa: (masaki)
Have you felt so painful in your chest right when you're about to make a decision in your life?
Have you felt so hard to move on?
Have you tried to hold your tears and keep smiling in front of person that you love so much?

That's exactly what happened to me, yesterday.

I've been in love with this guy since I was in 8th grade of junior high.
He's my best friend.
We used to fooling and joking around back then.
Our classmates used to pair us and I got irritated easily because of it.
It's not because of feeling ashamed.....but I was so scared that he would know that I'm in love with him, actually.
Our first date was in October 7, 2007. I was in 10th grade of high school.
We watched a movie and hung out together, yet I still had no courage to confess everything.
Until finally I decided to tell him and we started to date in December 13, 2007.
Then I realized that I'm nothing compare to him.
He's popular, charming, and he has everything, yet I'm just a nerd, too ordinary, and have nothing special at all.
We broke up yet still be friends.
Then we dated again few years later, but it ended after 3 months.
I'm just an old friend of him who secretly keeping my love and let it be hidden.
I'd been trying so hard to forget him but I couldn't.

But now....I have promise to my self that I should let it go.
My feelings.
All conveyed in a jar of chocolate-peanut-cookies I gave for his 20th birthday, yesterday.
I tried to hold my tears while I made it and gave it to him.
When he said that he loves the cookies, I was incredibly happy.
Until now. Actually.
I'm happy that at least I'd made a sweet farewell and try to make a new start.
Even it tastes bittersweet, I've done my best to move on.
I'm wishing all the best for his life and mine, always.
tegomisa: (masaki)
Title: Crush
Pairing: Sakuraiba
Rating: G
Genre: Fluff, Romance (?)
Word count:  678 words
Note: Unbeta-ed. Sorry for the grammatical mistakes, and this story is actually based on personal experience. (^///^)v



Read more... )
tegomisa: (masaki)
Title: Bizarre
Pairing: Sakuraiba
Rating: PG
Genre: Fluff, Romance (?)
Word count: 1234 words
Note: Unbeta-ed. Sorry for the grammatical mistakes, since this is my 1st arashi-fanfic. (^^)v


Read more... )


End of the fic.
Thanks for reading!
Comments are ♥

tegomisa: (Default)
doumo....misa de~su! ♪
it's been a long time since i post my xmas drabble here.

well, recently i've been busy with school-thingy, part-time job, and ARASHI! ^o^
yes...i got ARASHI-fied in last 2 months and thanks a lot to my sister, now i'm in love with a dork named Aiba Masaki. XDDDD
and i'm soooooooo desperate to visit his house (and chinese restaurant) soon! *wakuwaku*
> <

anyway, next week will be tough for me, since i gotta face final for this semester.
i'll do my best to study hard and do the test well, but i don't wanna push my self too hard. as usual. (^^)v

see....i'm talking pointless again. XD
also hope that my [Your Eyes] single will arrive ASAP!



WAKUWAKU SHICHAU 
tegomisa: (TegoMassu3)

あっ、どうも!テゴミサです~♪何か久しぶりですね。。。みんな元気?^^
long time no write drabbles, and since it's a Christmas-time now (and i have an extra time to relax before i'll get busy with final-term and paperworks T^T)...i wanna share more TegoMassu No Ai here! ♥

いいんじゃないの?フフフ~(笑)


TegoMassu's Christmas Drabbles
Genre: Fluff, Romance
*please bear with it! LOL XD*
Rating: PG
PS: unbeta-ed. sorry for some grammatical mistakes. m(_ _)m


Wish


Read more... )


Mistletoe


Read more... )



Christmas Present


Read more... )


さあ、出来ました!\\(^0^)//

Have a great Christmas Holiday, minna!! Hope that you'll have a very merry Christmas~
God Bless You all... ♥♥♥
*eats a jar of cookies* XD
tegomisa: (Default)
どうも、久しぶり!!(^0^)//
昨日、ジョグジャカルタへ行きました!めっちゃうれしかったんだ~ ♪
I visited Parangtritis Beach, Borobudur Temple in Muntilan, East Java (it's one of world's heritage site by UNESCO, and I've never been there before...that's why i was sooooo excited!!), and had a short-shopping-time at Malioboro Square because the weather was bad; rainy and so cold! > <

じゃあ、写真をUPしますよ!♥♥


Read more... )

tegomisa: (TegoMassu3)
P.S.: all of these drabbles are un-beta-ed. sorry for grammatical errors or misspelling, since i'm not a native in English. (^-^)v

Title:「夕焼けと恋と自転車」
Pairing: TegoMassu
Rating: PG
Genre: Romance, Angst


Read More... )




Title: 「猟奇的ハニー」
Pairing: TegoMassu
Rating: PG-13
Genre: Romance, Fluff

Read more... )
tegomisa: (TegoMassu3)
just wanna share about NEWS' profile @ Johnny's Net that has been updated today.
I'M SOOOOO EFFIN' EXCITED ABOUT THIS~ ♥♥♥



NEWS' new look. they're all look maturer and awesome, eh? ♥____♥



...and this is their new profile pics. i got a direct love-struck because of Massu's pic!! =3

more pics of 4-nin from the latest issue of magz

Read more... )
tegomisa: (Default)


just wanna share some papapics from TegoMassu No Mahou concert in Asty Tokushima [October 22-23, 2011] that i got from Twitter, few hours ago!! *jumps*



Tegoshi Yuya in WHITE!! tenshi mitai na~ *____*



Massu-ouji!! and i loooooove the teddy-parka~ ♥♥♥



KAWAIIIII~ *faints*
hell yeah, he looks great in black tank top. tegoshi. even he's still....SLIM. XDD

okay, that enough for this time!!! XDD
*still drooling over the papapics*
these spoilers of TegoMassu No Mahou concert has been made me getting impatient to watch their latest concert DVD later!!
>///<♥♥♥
tegomisa: (Default)



This time, i just wanna share my comments about my favorite tracks in this new-album. Firstly, i didn’t expect that the songs’ concept will be so ‘new’ and ‘fresh’ than on their previous album. Well…yeah, it suppose to be released at Oct 19, 2011….but blame (or we should say, THANKS A LOT) to those netter that already got the whole mp3-tracks of this album and uploaded it! even i already ordered the LE-CD, but still…i can’t hold my self not to download. LOLOL XDD

okay, review….START!

Read more... )

NEWS...Why?

Oct. 8th, 2011 02:05 am
tegomisa: (tegonyan)
i.....don't know what i'm gonna say right now, about this BAD NEWS that i got from Yahoo Japan.



Yamashita Tomohisa and Nishikido Ryo's withdrawal from NEWS.

firstly, i thought that it was another 'cheap rumor' that always appears on the magz...but i realized that if it's kind of a cheap rumor, it wouldn't be posted at Yahoo Japan's news.
Well...even it's quite painful for us, NEWS' fans, but i'll do my best to accept and face the truth.
but still, i have no idea about Yamapi. that son of a bitch.

and i agree with this statement, that i'd found on Twitter (and i also retweeted it)


and this is what i got from NEWS' profile @ Johnny's Net.



what a bittersweet weekend.
i hope this is gonna be the ending of these NEVER ENDING WORST STORIES.
i'll keep supporting those guys...KoyaShige X TegoMassu.
i wish all the best for u guys!!! >____<
tegomisa: (tegosweet)

damn pissed-off lately.

will i always be the one whom get ignored all the time? well yeah...if they don't like me at all, just tell it directly and i'll go away leh.

so sick to be the ignored one. it's like i'm gonna spend all my time to talk alone with the wall, huh? ;____;

i'm the one who always try to be a good listener, but no one would let his/her time to be spent to hear me. they always want to be understood, but they never let me to be understood....even just for a second.

I REAALLY NEED SOMEONE TO TALK TO. BUT I'M SURE, NO ONE WOULD HEAR ME.

so what should i do?


tegomisa: (Default)
finally.....
the latest PV from TegoMassu, "Mahou No Melody" released today!!!!
SOOOOOOO EXCITED~ >0<



cuteness overload!!! *_____*



Tegoshi....how could you be so beautiful like that?! 0____0



this is my fave scene from this PV. they really looks like a couple..... *_____* ♥♥♥
DREAMS COME TRUE!!! 8DDD


and.....i'm gonna share to y'all a preview from Potato Magazine, for TegoMassu No Mahou's booklet-photoshoot!!



then, let see how cute these guys, playing some magic tricks like a kiddie!! ♥♥♥♥



more lovey-dovey pic from Tegomassu~ ♥_____♥





okay....i'm on my HYPER MODE right now, and i dunno what i'm going to say later. XDDD
HELL YEAH, I ♥ THIS WEEK!! XP

tegomisa: (TegoMassu No Ai)

P.S. : “Ababil” is an Indonesian-slang for labile-minded teenager. 

We all had passed those labile-moments in our life, right? LOL
Maybe it’ll be sounds cheesy though…but whatever lah. XD
i’ll share one of my ‘ababil’ memory when i was on early-time of High School. fufufu~ =3

i was in love with my ex that time. well, he was my best friend at
junior high…and i decided to confess my feeling toward him, a few weeks
right after we graduated. i’d passed almost a years as his date (we were
too close to be told as friend, but we hadn’t have any specific words
to describe our relationship status that time. LOL)…and thank God i made
it!! or i’m gonna kill him if he reject me. he said that he’s in love with me that time too, but he’s too chickened-out to confess.

i didn’t expect that i would be in love with a guy whom even had no guts to tell “I love you” to me. hahahaha~ XDDD
okay, let’s continue the story.

well…this cheesy-moment happened on October 10th 2007 (if i’m notwrong), almost 4 years ago. the weather was damn-terrible that time. too hot, too bright, and too stupid for a couple to go out and having their 1st date. actually, it’s kinda “sudden-date” for us; we had a plan to go watching movie with some friends, but they refused to go…well, i knew that my friends did it on purpose. bad kiddies. LOL XD

i was so excited and nervous, quite confused about which clothes should i wear or what should i do with my hair that time. then when everything’s ready, i walked to the bus-stop near to my house…around 15 minutes by walk actually, not so near. he promised me that he would come at 10.30 AM. it’s my habit to arrive 10 minutes earlier than the appointment time, so i waited for him calmly.

10 minutes passed, but he hadn’t shown in front of me yet. okay, maybe he would come late for 5 minutes. BUT HE CAME LATE FOR ALMOST 20 MINUTES LATE. it means that i’d waited for him for almost 30 minutes. well, you can imagine how mad i was that time. but still, since he did his best to dress up that time…i could forgive him easily lah~

btw, i feel like i’m the guy, and he’s my girlfriend. LMAO, weird.

the things went not so good. since it was our first date, we decided not to talk too much on our way to the cinema…or we were too shy to admit it. he started to talk a lil bit, try to bring some topics for convo, but when the ideas were ran out from our head…we went silent again. so stupid, huh? XD

thank God that the mall (the cinema is in the 3rd floor of that mall) isn’t far enough, so we could watch the movie and try to break the silence with some chit-chat on the cinema. we decided to watch “Resident Evil 3: Apocalypse” that time. pretty good movie to watch on my first date, i think. ^^

after the movie finished, we took a walk around the mall and talked about a lot of new things that we got as a freshman on high school. we actually went for a same high school’s entrance exam, but i accepted and he’s not. that’s why we separated and i missed him so much, that time.

overall, my first date was quite good. i had fun, and i knew that i blushed too much that day. LOL XD. we went home by bus again, and then we walked together and had a lot of interesting convo, til we separated to our own way home.

uwaaaah…that’s a cute thing to remember, for me! ^o^

even we’re still to shy to hold our hands to each other, but still…i think that’s a sweet thing that i had on my teenager-time. XD
well, we’re broke up already. but thank God that we’re still friends. i mean best friends. he’s one of my precious friend ever.
thank God that i have him on my life. =D